11:02

Piżamy

To jest mój pierwszy post, więc z góry przepraszam za wszelkie "faux pas" jakie w nim nieświadomie popełnię.
W świecie mody piżamy zazwyczaj są omijanym tematem, ale dla mnie są najważniejszym elementem mojej szafy (zaraz po jeansach). Niektórym może się wydawać, że piżama jest właściwie niepotrzebna, w sumie i tak cię nikt w niej nie widzi. Ale od niej zależy bardzo wiele, w tym to, jak się czujesz następnego dnia. Jesli piżama jest szorstka i niewygodna, to nieważne jak wygodne masz łóżko, i tak będziesz niewyspany. Więc podsumowując, piżama to bardzo ważna cześć ubioru :)

sin say, 49.99zl


reserved, 119.99zl


sin say, 39.99zl


tommy hilfiger, 99 


sears, 34.99 $



to sa tylko te najladniejsze ;) I co o nich myslicie? Piszcie w komentarzach!
Me&MyGirls :)

1 komentarz:

  1. Dla mnie też piękne piżamki są bardzo ważne i uwielbiam je kupować :) Wpadła mi ostatnio w oko fajna hurtownia piżam i myślę że skuszę się na jakąś nową! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Me&MyGirls , Blogger